Friday, April 24, 2009

CERAMAH: SK TAMAN TUN AMINAH 1

Pada hari ini, 23 April 2009, saya telah diundang oleh pihak pentadbiran SK Taman Tun Aminah 1, Skudai untuk menyampaikan ceramah dan mengendalikan bengkel Teknik Menjawab Soalan Bahasa Melayu UPSR.
Terima kasih kepada warga SKTTA 1. Semoga SMTTA 1 akan mencapai kejayaan dalam UPSR pada tahun ini. Saya doakan...

6 comments:

Syaidul Azam Bin Kamarudin said...

salam cikgu Azhar,
Terima kasih kerana sudi jengah blog saya yang seadanya. Dengan kesibukan cikgu sebagai pakar bahasa, guru tuisyen dan kewangan, pasti tiada waktu untuk belajar gitar. Takut juga nak ajar nanti cikgu dan encik Rusdi lebih mahir dari saya. he he

Pergi tak konsert search?

Azhar Salleh said...

Salam AZAM,
Saya menjenguk blog saudara kerana saya percaya terdapat banyak manfaat yang akan saya peroleh. Memang saya perlu mengakui bahawa saya agak sibuk dengan pelbagai rutin, namun jikalau itu dijadikan alasan, maka saya akan terus-menerus menjadi orang biasa. Nanti jika ada kelapangan, izinkan saya mengutip ilmu petik gitar daripada saudara, malahan saya tidak keberatan untuk membeli gitar Fender! Memang jikalau saya belajar dengan Azam, saya akan lebih mahir daripada tok guru kerana saya otak bijak! he..he..Betul tak Encik Rusdi?

Rusdi Abd Rahman said...

Cikgu,
Telah banyak kali kita berdua berhasrat untuk belajar gitar... namun setiap kali itulah kita 'gagal'. Tidak mengapa cikgu, dalam usia sebegini (jari semua dah keras dah...!) cukuplah kita menikmati petikan gitar pemuzik yang kita minati, ya... mungkin kita perlu dengar juga petikan gitar Sdra. Azam!
Jangan lupa (jika tiada halangan maha besar) tarikh 9 Mei nanti ya...

Anonymous said...

salam sayang...cikgu ni hensem la..ganter lg.. pertama kali bersua..terus jatuh cinta.

Anonymous said...

salam sayang...cikgu ni hensem la..ganter lg.. pertama kali bersua..terus jatuh cinta.

Citra Wangsa said...

Alamak...Lelaki Unggul nak belajar main gitar pulak? Alamatttt laa...tak boleh cari makanlah M.Nasir nanti....