Sunday, July 12, 2009

CERAMAH: PENULISAN DOKUMEN RASMI DAN TATABAHASA

Tarikh: 8 Julai - 10 Julai 2009
Tempat : Hotel Selesa, Johor Bahru
Anjuran: Majlis Agama Islam Negeri Johor (MAIJ) dan Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP) Wilayah Selatan

Saya telah diundang untuk mengendalikan ceramah dan bengkel tersebut dan alhamdulillah, dengan izin Allah swt jua, majlis ilmu ini dapat dilangsungkan dengan jayanya.
Saya ingin merakamkan ucapan penghargaan kepada penganjur program, MAIJ, khususnya kepada Puan Hajah Mariam Ahmad, Puan Zuraina, dan semua urus setia serta peserta-peserta kursus yang amat saya hormati. Saya berharap agar semua peserta kursus dapat memanfaatkan segala ilmu dan panduan yang telah dikongsi bersama. Mudah-mudahan, Allah swt akan merahmati kursus ini.

Pastinya, ucapan terima kasih kepada Puan Siti Hajar Elah, pegawai bahawa DBPWS yang sering memberikan kepercayaan kepada saya untuk menyebarluaskan ilmu bahasa kepada khalayak sasaran. Tidak lupa juga kepada Puan Aishah dan Encik Shahrul yang membantu dari mula hingga akhir.

No comments: