Friday, March 06, 2009

PPSMI: 7 MAC, BERDOALAH...

1) Marilah kita berdoa semoga Perhimpunan 7 Mac ini akan memberikan kejayaan kepada bangsa dan bahasa Melayu!
2) Itulah senjata yang masih ada...

5 comments:

Azhar Salleh said...
This comment has been removed by the author.
Arkib PPSMI said...

Salam.

Insya-Allah, kita berdoa. Tingkatkan kesabaran apabila ada murid kita membingitkan telinga kita dengan tin kosong mereka. Ada juga murid kita mendentumkan meriam buluh. Biarkan. Apabila dentuman meriam buluh itu semakin kuat, meriam buluh itu akan berkecai. Sekali lagi, tingkatkan kesabaran apabila majikan, murid dan rakan kita bernada sinis. Sebahagian mereka menganggap diri mereka lebih hebat daripada Prof. Diraja Ungku Abdul Aziz, Prof. Emeritus Datuk Dr. Isahak Haron, Dato’ Dr. Hassan Ahmad, Prof. Emeritus Datuk Dr. Nik Safiah Karim, Prof. Dr. Shaharir Mohd. Zain dan Prof. Emeritus Dr. Abdullah Hassan (sekadar contoh) walaupun mereka baru berstatus siswa!
Wassalam.

Anonymous said...

Cikgu,

1. Semalam (5/3/09) pihak GMP sudah dapat izin dan permit untuk 7 Mac 09 itu, namun hanya diizinkan di Masjid Negara sahaja.

2. Kita yang jauh di hujung tanah ini akan tetap bersama perjuangan mereka (mungkin diri ini pergi jika tiada halangan).

3. Semoga bantahan dan perhimpunan ini tidak 'dikacau oleh pelaku yang merancang bukan-bukan daripada golongan Pemuda Cxxxkx', biarlah aman dan berjalan baik.

Sekian.

rar/

RAR said...

Cikgu,

Apa khabar? Mana entri baharu?

RAR said...

Cikgu,

Apa khabar? Mana entri baharu?

Sekian. Salam perkenalan. Hehehe...