Friday, May 08, 2009

CERAMAH: BENGKEL PEMANTAPAN HAKIM SAHIBBA

1. Alhamdulillah, dengan izin-Nya, Bengkel Pemantapan Hakim Sahibba Negeri Johor telah selamat dianjurkan dan dikendalikan di Hotel Selesa, JB pada 24 - 25 April 2009 yang lalu.
2. Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Puan Siti Hajar (DBPWS) kerana memberikan kepercayaan kepada saya untuk mengendalikan bengkel tersebut.
3. Walaupun saya berhadapan dengan dugaan (kereta saya dipecahkan pada petang itu), saya berasa bersyukur kerana mendapat kerjasama padu daripada semua pihak, khususnya Puan Siti Hajar, Encik Shahrul dan Puan Aisyah (Staf DBPWS), pegawai JPNJ, dan pastinya, ucapan penghargaan kepada semua peserta yang begitu bersemangat dan memiliki komitmen yang tinggi.
4. Mudah-mudahan, ilmu dan pengisian yang disampaikan akan dapat dimanfaatkan sebaik-baik mungkin. Mudah-mudahan, Sahibba yang menjadi antara citra DBPWS akan terus bersemarak mengisi persada wilayah selatan dalam usaha menarik khalayak mencintai bahasa Melayu.
5. Kita nantikan Pertandingan Sahibba Negeri Johor yang dijadualkan akan diadakan pada bulan Jun atau Julai nanti. Insya-Allah.

No comments: