Monday, June 01, 2009

BICARA: TITIAN PERJALANAN 2

Kebanyakan orang yang gagal adalah mereka yang tidak menyedari betapa hampirnya mereka dengan kejayaan ketika mereka mengaku kalah!

THOMAS ELVA EDISON

4 comments:

Rusdi Abd Rahman said...

Cikgu,
1. (Percanggahan) - Habis... bagaimana orang yang diberikan jalan tunjuk ajar untuk berjaya (dalam melaksanakan sesuatu program tetapi hanya berharap program yang datang semata-mata...?) tetapi tidak juga berjaya dalam konteks sewajarnya (kerana sifat diri yang tidak mahu bertanya dan tidak pandai berkomunikasi dengan baik)? - Cikgu faham maksud ini.. hehehe...
2. Itulah sebabnya pejuang GMP tidak pernah patah semangat berjuang serta mengaku kalah awal!

Azhar Salleh said...

Salam RAR,
Lain macam bunyi komen nih! Bro, gua sukar la nak komen balik dalam blog nih! Gua boleh komen kat Anggun! Lagipun, orang macam tu, tak banyak kot! Mesti suatu masa nanti, lu boleh settle masalah nih! Pengalaman lu banyak, jadi lu mesti power habih bab yang macam nih! Kalau lu nak lagi power, lu boleh makan bayam (jadi cam Popeye) atau lu boleh pakai kasut Power!

Tentang GMP, memang gua respect habih laa kat diaorang! Bro, biar titis darah terakhir ini kering, sesekali gua tak akan berkompromi dgn PPSMI! Hidup GMP! Hidup RAR!

Rusdi Abd Rahman said...

Bro Azhar,
Gua bukan apa bro cuma luahan kecil yang datang tiba-tiba aja, tapi gua tetap pegang prinsip seperti yang pernah gua beritahu bro dulu... biarkan jika itu jadinya (setelah beberapa kali beri pandangan), apakan daya.

Pengalaman banyak itulah yang nak dikongsi agar dapat dimanfaat sebahagian besar yang mampu bro, tapi bro faham sendiri kan...!

Apa-apapun, janji gua senang berurusan dengan lu bro.

Azhar Salleh said...

Salam RAR,
Kalau lu senang berurusan dgn gua, gua sepuluh kali senang berurusan dengan lu! Bro, jangan putus asa dalam hal sebegini. Gua tahu lu bersemangat kental, jiwa lu luhur, dan lu bukannya manusia yang sombong. Sebab itulah, gua percaya benda macam ni akan settle dgn penangan lu!