Saturday, January 17, 2009

CERAMAH DI SK TAMAN BUKIT MEWAH

Hari Rabu, 14 Januari 2009, saya telah diundang oleh pihak SK Taman Bukit Mewah untuk menyampaikan ceramah tentang tatabahasa dan penulisan surat rasmi kepada guru di sekolah itu seramai 40 orang. Seronok rasanya dapat berjumpa dengan guru-guru di sekolah itu yang mesra dan saya perhatikan kesemua guru aktif semasa program berlangsung.
Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Guru Besar sekolah itu, Puan Hajah Siti Esah bt. Haji Yaakub, Pn. Salmiah binti Ahmad (GPK 1), Encik Syariat (GPK HEM), dan Encik Anuar (GPK Kokurikulum) yang amat peka dan memberikan sokongan yang padu untuk memastikan program berlangsung dalam keadaan yang baik. Tidak lupa kepada Pn. Jalilawati Hj. Jamian, Pn. Rohayati Abd. Rahman, dan semua guru SKTBM yang begitu komited untuk memastikan program berjalan lancar. Tahniah kepada semua warga SKTBM yang menyedari bahawa ilmu bahasa Melayu amat penting untuk dipelajari dan dikuasai. Atas layanan yang amat memuaskan, saya ucapkan ribuan terima kasih dan jika ada kesempatan, harap-harap kita dapat berjumpa lagi! Mohon maaf jika ada terkasar bahasa semasa berceramah. Manalah tahu, ada yang tersinggung kerana saya tidak pandai untuk menjadi serius waktu berceramah! Saya doakan SKTBM akan terus cemerlang kerana USAHA YAKIN JAYA!

2 comments:

DoMo-KuN said...

alhamdulillah,,sekolah kami telah pown berjaye dalam bahase melayu..dn bejaye juge menguasai semua bahase english,math n sains...

Eick - mal's blog said...

Alhamdulillah...........
dgn ajaran cikgu semasa ceramah
saya berjaya mendapat A dalam kertas pemahaman dan penulisan.........
TERIMA KASIH,CIKGU!!!!!!!!!!